Helgen!

Denna helg har spenderats med bästa systrarna på jorden! På fredagen anordnade vi ett disco för 6.orna i våran skola, det gick inge vidare ;) Vid halv tio åkte jag hem till Mia (äldsta syrran) och så fick jag pizza där. Jag gick och la mig vid 11-halv 12, jag var sjukt trött.. På lördagen vaknade jag kl 9 och gick upp kvart i 10.

Jag var själv i huset så jag gick upp och åt frukost och lite så sen slappade jag nästan hela dagen. Åt lite lunch när syrran kom hem och sådär. Sen så åkte jag till stallet, tömkörde Mac ute och då följde Hanna med som hjälp.

Senare på kvällen fick jag förfrågningar av några att åka ut men jag ville stanna hemma och mysa lite framför TV med syrran. Idag åkte vi ju till Skåne och provred Nemo, lite kortfattat om honom är att han har satt igång mina tankar. Det kommer ett inlägg om honom imorgon så kika in då :)

Nu ska jag kolla på Wallander med pappa tror jag ;)  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0