Döma folks situationer!

Något jag hatar är när folk dömer mig för något de hört mig säga eller göra. Något som hänt mig, min familj eller Mac..
Bara av att höra skittsnack spyr jag..Kan alla sköta sitt? Nej, juste! Vi lever i Sverige .. Där ska alla vara bäst och man ska klanka ner på andra.
Det va längesedan jag var med om att någon klankade ner på mig och det är jag glad över. Jag känner att jag börjar bli starkare, jag har bra folk bakom mig som skulle stötta mig vid svackor och familjen är alltid med mig.
Alla gör fel, tar fel beslut, säger något olämpligt eller bara gör något dumt.. Men vi är människor! Stötta varandra och glädj er åt andras framgång! Se upp till andra och säg några fina ord till dem! De kommer stärka den personen, stärker du någon annan stärker du dig själv! Det räcker med en fin kommentar och du får någon annan att le.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0