Mhmm..

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggar för det är mitt egna val men tänkte berätta varför.
 
Det har vart sjukt mycket nu.. Vi har haft två inlämningar i SO, en lämnade jag in i fredags och en ska in på Onsdag. Jag har suttit och bara skrivit dag ut och dag in känns det som! Det har jag ju inte i och med att jag inte är klar än -.- Denna uppsatsed tar kol på mig. Man är så sjukt stressad och vissa nätter har jag vaknat för att jag drömt om den.. INTE BRA! 
 
Men det har inte bara varit bara det. I lördags var jag på dop, två jätte söta bebisar som döptes. Har tyvärr inga kort men kan berätta att dom va så små och runda ;) Sen idag var jag på begravning.. Inte så kul! 
Jag hoppas att jag kommer må bättre när jag fån in den här #)%(&"(#%()Ť%"?#%)(¤& uppsatsen.. 
 
Ja ja, jag får la ta och skriva lite til då så den blir klar någon gång -.-
 
Tur att jag har Mac som gör mig glad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0