Allt är skit..

Jag mår fan inte bra just nu, det kanske inte märks på mig men allt känns gånger jobbigare än vad det är.. Just nu tycker jag skolan är det tråkigaste som finns, jag vill ha förändring. Allt bra rullar på som vanligt. Sjukt mycket läxor och stor press.. Jag orkar inte!

Varje gång jag ska sätta mig och skriva på UPPSATSERNA få jag bara en jobbig känsla och det slutar med att jag inte skriver ett ord. Jag har ångest hela tiden och är stressad 24/7.. 

 Jag tänkte jag skulle prata med min lärare imorgon och se vad hon kan hjälpa mig med för jag pallar inte mer.. Jag behöver semester! 

 Aja, jag ska försöka sätta mig och plugga en stund.. 

 

Kommentarer
Postat av: Denise

Det känner jag också men Orkar inte man har inte lust och allt sånt där... Våran klass har den mesta pressen för våran so lärare ger oss för mycket han kan ju sänka ner tempot..

2013-10-09 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0