Vilken kväll..

Jag och mamma bråkade, inte lite heller.. Mamma stod och skrek på mig och jag fick inte prata till punkt m.m. Hon sa att jag var tyken, men ska jag bara stå där och vara jätte glad och snäll när hon står och skriker på mig?!?! ALDRIG! Visst jag hade inte plockat undan min krans fasst hon bad mig igår, men jag hade glömt av den!? Vad är grejen? Klart det ska vara fint hemma men JAG ÄR MÄNNISKA. Jag kan också glömma lika mycket som mamma kan.. Ja ja, allt går nog över, det är nog ett sådant ''mor och dotter bråk''.
Jag gick i alla fall ner till stallet med Tiger för att slippa allt, bara släppa det för en stund. Det var sjukt skönt att komma bort från mamma en stund, tolka det inte fel för jag älskar min mamma. I stallet sopade jag och sedan fixade jag med ett träns som jag ska ha till hoppningen, ett jätte fint:) Fixade nya hål och så provade jag det, tränset satt jätte bra!
Sen ringde pappa, eller jag såg i alla fall att det var hans mobil det kunde vart mamma. Jag funderade på att inte svara men efter att den ringt en liten stund så svarade jag och då var det mat så jag gick hem med Tiger.
Vi åt, det var den värsta middagen på länge.. Allmänt stel och ingen pratade, jag och pappa pratade lite men mamma skulle verkligen visa att hon var sur, tyckte så synd om pappa..
Efter middagen gick jag och pappa till stallet för att ta in Mac och Pom Pom, jag lindade Macs bakben också.
 
Men nu ska jag kolla på Wallander, vi ses! 
Foto: Julia Antonsson
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0