Tidsinställt!

Nu när ni läser detta tvättar jag transport, tvättar häst, lasttränar Cod, rider Mac eller packar inför imorgon;) 
 
Jag kommer börja ladda upp videos, mins en i veckan! Videos på allt möjligt, om ni har några förslag är det bara slänga ivägen en kommentar :D Nu har jag fixat en tjej som ska fixa iordning bloggen också, det kommer bli sjukt bra!! Jag vill ha en rullande header, med bildspel och fina foton. Får se om det är någon som fotar i helgen, Julia skulle egentligen följt med imorgon men hon ska ha gäster hemma så hon kunde inte förlja med.. Synd! Men syrran följer med och hjälper mig för att både titta och ersätta pappa som lyckats paja sitt knä :/ 
 
Det kommer komma upp före och efter bilde på transporten också! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0