Tar det lugnt!

Förlåt för att jag inte uppdaterat, har haft så mycket att göra.. Just nu sitter jag och kollar på "American idol", rätt intressant hur många duktiga artister det finns:)

I alla fall va vi ju på Ale idag och kollade tänderna på honom och tog träckprov (stavning?!). Tänderna var lite vassa sa tandläkaren men han slipade till dom. Han hade något sår i munnen också för att tänderna vart vassa..
Han fick lugnande så efter vi var klara fick han stå i en av uteboxarna. När vi skulle till transporten fick jag bokstavligen talat släpa dit honom, men veterinären sa att det var okej att åka om jag promenerade honom lite innan så jag fick släpa runt på honom där ;) Haha han såg så sjukt söt ut! Han blödde också lite från munnen för att vet. hade vart och grejat där inte, stackars Mac.
När vi kom tillbaka till stallet mockade jag snabbt åt Mac och Pom Pom sen tog jag in Pom Pom så han fick torka. Han ömmade i ryggen så jag funderade på att inte rida honom men han torkade och då ömmade han ingenting:) Han var sjukt pigg när vi red ut! Stackars Sofia sen när hon ska rida honom, haha;) Detta var sista dagen jag tog hand om Pom Pom och det har vart jätte kul att få ta hand om den gooa hästen. Tack Sofia!!

Nu ska jag bara chilla till kl 9, så ska jag fodra och ta in Mac och Pom Pom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0