Startar!!

Hej!
Det var ett tag sedan nu.. Har verkligen inte orkat och haft tid att hålla igång bloggen så jag bestämde mig för att lägga ner den helt och hållet för ett tag. Nu har jag bestämt mig för att ha en liten försöks period på 3 veckor och så får jag se om jag vill fortsätta! 
Design m.m ska jag se om någon vill fixa åt mig då jag verkligen inte förstår mig på alla koder, haha! 
 
Under tiden bloggen legat nere har dett hänt sjukt mycket! Kommer självklart inte kunna skriva allt men det
''stora'' sakerna som hänt: 
 
Mac har vart skadad, kommer berätta mer om det senare men det var inget allvarligt. Han är nu frisk och hoppar som en gud ;) Vi har börjat träna högre och svårare banor och tanken med tävlingsesången är att starta en felfri LB! 
 
Jag har vart med i Bohuscupen Dressyr och det gick bättre än vad jag kunde tro. Min första lokala dressyr (omg. 1 av bc) fick jag över 72% och blev tvåa indeviduellt och med laget, andra omg blev jag precis utanför placering men laget kom 1.a!! Självklart kom vi till final och där gick det sämre för både mig och laget.. Men vi tog hem en placering med laget där med, en 4:de placering i hela cupen. 
 
I onsdags hade jag skolavslutning=sommarlov som jag inte riktigt försått att jag har och på söndag blir det Klubbmästerskap i hoppning. Alla får hålla tummarna för oss! 
 
En liten bild på mig
En bild på ärovarvet när jag kom 2:a
 En liten clear round på Bulycke 90 cm 
 Segern med laget!
När vi kom 2:a
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0