Resultat!

Nu är jag hemma, har hunnit äta pizza och vila lite på soffan.
Dagen är jag nöjd med, fick ett pet och ett stopp men skit samma. Petet vet jag inte varför, tror han slarvade llite + att det var ett plank men platt skålla så det var verklingen inget grovt nerslag.
Då Hanna Ek hade strukit sig (?!) så var det bara jag och Linnea som stred mot varandra ;) När jag skulle till banan mötte jag henne då hon precis gått ut och hon fick 4 fel då hon la en volt, jag blev taggad och kännde att ''nu har jag chansen''. Gick in på banan, tog långtid innan de hade höjt så jag visade honom hindrerna, han tyckte Poseidon hindret var jätte äckligt då han inte ens ville gå förbi det ;) hahaha lilla Mac.. Fick starten, han kändes faktist riktigt bra, frammåt men inte stark.Han tittade självklart men det var ingen fara. Han hoppade första fint, andra fick vi ett pet FAST vi kom bra in. 3:an, 4:an och 5:an inga problem trots att 5:an var Posaidon;) Från 5:an till 6:an var det en lite jobbig sväng, vi har lite svårt med dom. Jag orkade inte driva honom + att det blev en snäv och dålig sväng så han bröt av och stannade.. Gjorde en volt och hopade det utan problem. Resten av banan var det fint flyt tyckte jag och de flesta sa att det var en fin runda:) Jag är nöjd! Kom tvåa, men måste erkänna att det bara var jag och Linnea som var annmälda;) Grattis till alla andra ekipage som var med!! 
Vad tycker ni om min snygga matching? 
 
Nu väntar jag på alla som tagit foton, vill se!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0