Min dag!

Hej!
Nu ligger jag i soffan, åt för ca 1h sedan och sedan kom syrran med mina ostbågar;) Så nu sitter jag i soffan, tjock och fet så jag inte kommer orka rida imorgon, hahahaha!

Dagen i alla fall började med att släppa ut hästarna, pappa betade Mac så släppte jag ut själv i och med att pappa har jätte ont i knät. Efter det så mockade jag och fixade allt i stallet sedan hem, jag la mig på soffan medan pappa dammsög, fick bara liiiite dåligt samvete. Jag somnade och halvsov en stund, det behövde jag! Jag gick och satte mig vid datorn, fortfarande med dålig samvete den där känslan att man vill men orkar inte, skrev två inlägg sen dammsög jag halva huset för att avlasta pappa, satte mig och käkade lite räkor sen till stallet IGEN.

Glömde mobilen hemma så jag blev lite snurrig och fundersam då jag skulle hjälpa Therese med Cod men i och med att jag glömde mobilen hemma, det som ALDRIG brukar hända, så fick jag låna Sofias mobil för att ringa hem:/ Jag bestämde mig för att rida Mac så det gjorde jag, gjorde inget speciellt med honom. Sen putsa inför imorgon och lastträna Cod. Det gick jätte bra i början tills vi stängde luckorna, då fick han lite panik men det ordnade sig sen. Sedan började Cod bli stark och drog tag i grimskaftet så grimman höll inte och han blev lös...

Blev sjukt trött efter lastningen men det var bara till att ställa sig och tvätta Mac;) Blev blöööt då Therese och Jocke höll fast mig samtidigt som de sprutade ner mig:O Blev blöt och kall så fick jätte ont i benen så det blev till att promenera Mac en bit och sedan åka hem, ställa sig i en VARM dusch sedan spela badminton med Philip (syrrans barn). Nu sitter jag i soffan och göttar mig, regnade sjukt mycket förut:O

Förlåt för ett rörigt och tråkigt inlägg ;) detta blir nog sista inlägget idag då jag ska tävla imon och upp tidigt. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0