Körning!

Är det någon som vet någonting om att köra in hästar? Jag hade nämligen tänkt att köpa sele och vagn för att köra in Mac. Det hade vart sjukt coolt att köra runt här hemma i området + att det blir en variation i hanteringen och motionen. Jag har själv ingen erfarenhet av att köra in, kört har jag gjort, men det var en liten snäll shettis. Skulle vilja få alla tip jag kan om det är någon som vet hur man gör:) Vet att tömmkörning är grunderna och jag har tömkört honom endel och han är jätte skicklig på det. Han ska bara vänja ig vid vagnen sen;) 
 
Jag har en gammal stallkompis om jag tänkte att jag kunde få hjälp av. Hon har två chettisar som hon kört in så jag ska kolla med henne:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0