Dagen!

Morgonen började ju med att jag vaknade halv 11 sedan gick jag upp, kollade datan och mobilen sen åt jag frukost. Efter det chillade jag lite, kollade datorn och kollade på TV med mamma :) Sen städade jag köket, skulle laddat upp före och efter bild med appen funkade inte.. Jag fick skjuts av mamma ner till stallet kl 4 då hon ändå var tvungen att åka iväg. I stallet var det ändå mycket folk men hela eftermiddagen/kvällen spenderades med sofia i stallet. Jag tycker det är sjukt kul att vara med Sofia då hon är som jag, prat glad ;) Vi snackade mycket och bara små pillade lite i stallet.
 
Mac och Pom Pom hade bråkat lite i hagen då Mac hade fått ett sår på högra insida lår och Pom Pom hade ett ''jack'' på vänstra utsida lår. Busiga! Vi rengjorde, skrittade ut och sen red vi i manegen, kommer film sen:) Imorgon vet jag inte när jag går till stallet. Sofia tyckte jag kunde vara där vid 10 när hon är där men jag har insläppet och då var jag hur jag är, jag kommer stanna i stallet från tio till 5;) Vi får se! 
 
Hunden på bild :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en härlig eftermiddag/kväll i stallet :D

2013-06-18 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0