Svar!

Här är Hardu- frågor!
 
HAR DU ?
Folköl i kylen :Inte vad jag vet
Något husdjur :Japp :)
Någon favoriträtt :Nej, har många;)
Puder på dig :Nej:)
Några framtidsplaner :Ja, eller funderingar
Någon sjukdom :Nej, inte vad jag vet
Gymkort :Om stallet gills!
En homosexuell kompis :Inte vad jag vet
Duschat idag :Nej :O
Någon kompis som snarkar :JAA;)
Någon vän som spelar i ett band :Nej inte nu vad jag vet
Några mvg:n : Nej gör inte med de systemet ;)
Någon som förstår dig :Ja!
Något beroende : Kanske om Mac gills?
Fikat idag :Nepp
Nagellack :Japp;)
Någon vän som bor i ett annat land :Ää, vet inte, kanske!
 
VEM ? ..
Avskyr du : Ingen
Delar du mest minnen med :Oj, svårt! Familjen?
Längtar du mest efter :Farfar
Stör du dig på :Ingen
Gosar du med :Mac;)
Lagar mat :Mamma;)
Diskar :Diskmaskinen? 
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du :Ingen speciell 
Buss åker du oftast :22:an ;)
Dag fyller du år : Lördag?
Årstid föredrar du : Sommar!!!
Stad är du uppväxt i :Göteborg
 
VAD ? ..
Gör du nu :Skriver?
Gör dig till en bra människa :Omtänksam
Gör dig till en dålig människa :Slarvig ibland
Vill du arbeta med :Hjälpa djur/människor/samhället
Är roligast just nu :Allt
Har du på dig nu :Kläder :O
Har du för smink idag :Inget
Äger du för skor :Oj! Många ;P
Har du för storlek i skor :38
Läser du för bok :Ingen 
Ska du göra nu :Vet inte ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0