Inlägget igår

Igår la jag upp ett inlägg ang hästskit och vart man fick rida. Det var sjukt vilket engagemang folk fick! Efter bara några minuter var det flera personer som deltog i diskussionen. Nu idag, på morgonen är det över 70 kommentarer om hur andra hade gjort. Det är lite hårdare diskussioner om lagar m.m också men jag tar in det som jag tycker låter vettigt. Har fått jätte mycket bra tips och råd så nu vågar jag mig ut i skogaran igen ;) 

Ett tips om ni har frågor är att gå med i hästgruppen '' hästforum '' på Facebook. Där kan du ställa frågor om allt som handlar om hästar och du får svar, JAG LOVAR. Det ända du ska tänka på är att hålla en god ton för vissa personer kan vara lite vassa utåt ;) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0