Dagen!

Dagen började med att jag vaknade, åt frukost och allt såntdär tråkigt, efter det åkte jag och mamma till Torslanda torg för att hämta byxorna jag budade på som inte passade mig:( Någon som vill köpa?. Sedan åkte vi till Amhult och handlade lite, jag köpte ''naturgodis'' och mamma handlade vanliga saker.
Jag skulle vara i stallet halv två och därför hann jag inte äta så jag köpte med mig en sallad :)
 
När jag kom till stallet trodde jag att Lovisa redan skulle vara där men hon kom ca 20 min senare;) 
Jag mockade och allt det där, sen red vi fram ute och sen i paddocken. han var fin idag, bjöd lite väl mycket frammåt ibland men jag tog vara på den energin bra tyckte jag. Efter ridpasset var maten klar hemma så jag gick hem till mig och Lovisa hem till sig, vi åt och cyklade tillbaka till stallet. Jag städade hela mitt skåp och  putsade mycket. Jag ska sälja en del saker som kommer komma upp här på bloggen så söker ni något är det bara att säga till så ser jag om jag har det ;)  
 
Jag kom hem ca halv 10 och snart ska jag lägga mig i sängen:) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

vad är det för byxor? :)

Svar: Kolla inlägget! :)
None None

2013-07-04 @ 22:31:10
URL: http://anniesphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0