Svaren! Del 2

Amanda

1.Varför sålde du flina och köpte Mac?
Svar: För att jag ville satsa mer på hoppningen och Flinta fick ont i benen ifall man hoppade för mycket och för högt med honom så sen köpte vi Mac istället.

2.Favorit färg?
Svar: Jag tror det blir blå och rosa men jag gillar alla färger! :)

Hoppas att du vill fortsätta följa bloggen! Kul att du ställde frågor! :)

Elin

1.Hur länge har du gillat hästar?
Svar: Jaa du, så länge jag kan minnas :)

2.Vilken är din kändis crush?
Svar: Nej, inte riktigt så men jag tycker Rolf Göran Bengtsson är grym på det han gör!

Bra frågor! Hoppas du fortsätter följa bloggen! :)

Kajsa

1.Varför valde du att skapa en blogg?
Svar: Från början var det för att jag fick Mac så att gamla ägarna kunde se vad vi gjorde och hur det gick, men nu har jag allt mer börjat blogga om min vardag och så. Jag bloggar om hur det går med Mac fortfarande, så svaret på din fråga, är för att jag fick Mac :)

2.Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag hinner inte med så mycket mer än Mac, han är ju mitt fritidsintresse. Jag försöker vara med kompisar men det är inte alltid det går..

Hoppas du fick svar och att du fortsätter följa bloggen :)

Frida

1.Favorit ämne i skolan?

Svar: Ää, ja du.. Jag gillar många ämnen i skolan men extra mycket är nog slöjd, matte och idrott. Men som sagt jag gillar alla ämnen:)

2.Favorit mat?
Svar: Tacos ! :D

Hoppas du fortsätter kika in här! :)

Ebba

1.Brukar du tävla?
Svar: Ja, detta året ska jag tävla ganska mycket. Jag  ska faktiskt tävla nu på söndag :)

2.Vart bor du?
Svar: Sverige ;)

3.Har du några mer djur än häst?
Svar: Japp, kanin, hund och fisk ;)

Bra frågor och hoppas du fick bra svar:) Hoppas du kikar in här ibland :)

Benice

1.Favorit färg?
Svar: Blå och rosa, men jag gillar alla färger ! :)

2.Hur många barn vill du ha?
Svar: Just nu vill jag inte ha några när jag blir vuxen ;)

3.Favorit mat?
Svar: Tacos! :D

Bra frågor! Hoppas du fick svar på dem.

Saga

1.Skulle du tänka dig att vara med i ett hästprogram?
Svar: Ja! Absolut att jag skulle vilja! :D

2.Om du skulle välja någon kille i vår klass vem skulle de vara då?
Svar: Det kan jag säga till dig  ;)

3.Hur gammal är din hund?
Svar: Han fyller 7 i år :)

4.Vilken färg har du på dina väggar i ditt rum?
Svar: Bruna. Jag kan lägga upp bilder någon dag :)

Jätte bra frågor! :D

Amanda


1.Hur gammal är du?
Svar: Fyller 14 :)

2. Hur högt har du hoppat?
Svar: 1,10m men målet är 1,20 i år:)

3.Gillar du att hoppa?
Svar: Gillar? Jag ÄLSKAR att hoppa :D

4.Har du vunnit någon tävling?
Svar: Nej, men jag har inte tävlat så mycket.

Jätte bra frågor, hoppas du kollar in här igen.



Nu är denna frågestunden slut men det kommer fler! Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0