Studiedag!

Hej!
- Idag har jag studiedag såå skönt! Det blir till att äta frukost ta hand om kaninen städa lite och sen ta bussen till stallet så mamma och pappa slipper åka till stallet idag :)

Igår så var det planerat att jag skulle åka till Denisé för där var Isabel och Saga men det blev inte så för att mamma och pappa sa att jag inte fick för att jag skulle till stallet tidigt idag och att det var på en vardag så det blev till att vara hemma. Men jag hade absolut velat vara med och det verkade som om dom hade det jätte kul.

Nu ska jag äta frukost. Kommer blogga mer sen:)


Kommentarer
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

riktigt fi blogg måste ja säga, bloglovinbyte ? :D

2012-03-06 @ 11:38:34
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0