Ont!

Hej!
- Nu har jag precis ätit, gött gött.

Idag skulle jag egentligen ut och springa men så blir det inte för jag har ont i mitt knä men inget värre med de. Det blir nog styrkes träning istället.

Idag har jag hoppat med lilla Rally, kommer bilder sen, och ridit Mac.

Med rally gick det jätte bra, överförväntan och han har blivit så go och sån personlighet han har:)

Med Mac red jag fört dressyr och sen red jag ur en sväng med Julia och Sandra:) Det gick jätte bra han var jätte duktig i dressyren, mjuk och fin. Lite seg i galoppen men det var till att driva. När vi red ur var han piggis ponny ;) med det gick bra tills det var 2 tjejer som kom tjoande i full trav, skrek och skrattade högt så Mac blev rädd och stressade upp sig. Sen skrittade vi vidare och då kom dom bakom och frågade '' Ska ni trava nått eller?'' dom hade kanske inte snällaste tonen men vi svarade ''Nej inte på ett tag'' så då red dom förbi och sa '' I och med att era hästar är lite pigga så kan vi skritta en bit sen kan vi trava när vi är långt ifrån'' så dom skrittade i lite raskare takt än vad vi gjorde men kom ändå inte så långt ifrån så vi beslutade att vi skulle stanna så inte Mac fick för sig att sticka. Men det gick okej efter de:)

Men nu ska jag ta och träna lite, skriver lite mer sen:)   


Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Jättefin blogg har du ! :D Bloglovinbyte ? :)

2012-03-11 @ 18:38:57
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0