En fråga !

Hej!
- Jag fick en fråga på Facebook om jag skulle sälja Mac om jag fick ett bud på 1 miljon. Mitt svar på den frågan är självklart för mig. Det blev ett nej.

Mac betyder otroligt mycket för mig och om jag skulle bli av med honom hade jag inte kunnat göra nått. Jag ser inte honom som nått träning och tävlings redskap utan min bästa vän, någon jag kommer älska hela mitt liv. Han personlighet är underbar.

Många ser honom som en sur häst som bara är dum. Han är inte sur och inte dum för den delen heller. Han hade det jätte svårt när han var föl och unghäst, innan han kom till Sverige. Han har blivit slagen piskad dragen i öronen och massa taskigt. Han ser sur ut för att "skyda" sig själv. Lär man känna honom är han bäst och hur goo som helst, det tar bara lite tid .




Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra skrivet! Han är ju lite som en ens mans häst och dig gillar han jätte mycket! Ni är så söta!

2012-03-04 @ 22:41:51
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0