Sitter i skolan och är orolig!

Godmorgon!
Nu sitter jag i skola och är rätt så orolig för att min syrra ska opereras idag och det är en rätt så stor operation. De ska flytta käken och grejer på henne. Operationen beräknas ta ca 6-8 timmar och det är därför jag är orolig!

Igår sa jag att jag skulle slänga upp ett V-inlägg men det blev lite ändrade planer. Jag gick ut och sprang lite och sen när jag kom hem så duckade jag och gick sedan och la mig :) Men det V-inlägget kommer upp i kväll/eftermiddag jag LOVAR!

Nu ska jag läsa lite! Och en liten bild på fölet och Lucy!:)


Kommentarer
Postat av: annie

usch, håller tummarna för din syster! :)

2012-06-04 @ 16:03:58
URL: http://anniesfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0