Dag 7: Två saker som aldrig får hända

Hej! - Idag bloggar jag från mobilen eller de gör jag nästan bara nu för tiden;) Jag har haft hästledigt idag för jag har spanska prov imorgon och i nuläget känns det ganska säkert med spanskan jag ska bara plugga lite till;d Nu går vi till det jag igentligen ska skriva om. Två saker som aldrig får hända.. Hmm.. Det blir svårt jag har mycket som bara inte får hända men två speciella saker är att det får inte hända min familj något hämst och det får inte hända något med min underbara Mac <3 Det värsta med familjen och Mac är att något hämst händer och de skulle jag inte kunna hantera! Jag hade inte kunnat leva vidare de livet jag har idag, de underbara livet vill jag inte missta. Jag har världens bästa föräldrar och syskon och hästen ska vi inte tala om<3 Utan mina djur och min familj är jag ingenting!<3 Mina sysstrar har ju kille/man och dom står mig också nära men det är kanske inte dom jag vänder mig först till om det hänt något men jag älskar dom med;)<3 Nu har ni fått veta lite mer och nu ska jag träna spanska;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bara att plugga på. Har du frågat om påskhoppet v 14?

2012-01-25 @ 19:32:57
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0