Dag 4: Någon/några jag aldrig kommer glömma.

Hej!
- Idag har de snöat här i Göteborg så de blev till att bara skritta på Mac idag :)

Idag ska jag skriva om någon/några jag aldrig kommer att glömma.

Några jag ALDRIG kommer att glömma är min familj dom har gjort så OTROLIGT mycket för mig jag fattar inte hur bra föräldrar jag har egentligen, dom gör allt för mig och dom köpte Mac till mig och de var något stort för mig. Jag kommer även ALDRIG glömma mina stora systrar, vi börjar med Hanna.

Hon har funnits och finns där för mig i ur och skur i vått ock torrt och stått vid min sida och peppat mig när de gäller. Jag har kunnat ringa till henne mitt i natten om de hade varit något, hon har också hjälpt mig otroligt mycket med Mac och de uppskattas otroligt mycket! Jag kommer alltid älska dig Hanna !<3

Mia har också alltid funnits och finns där för mig i ur och skur i vått och torrt och stöttat mig otroligt mycket! Jag har alltid kunnat ringa henne om det vart något som inte stämt eller att jag bara velat prata. Jag kommer alltid älska dig Mia !<3

Och jag får absolut inte glömma och kommer inte att göra de mina fina djur som jag älskar och kommer alltid att göra de!<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer & emma

Var gärna med i våran veckans blogg! <3

2012-01-09 @ 22:01:22
URL: http://pproffsen.blogg.se/
Postat av: Hanna

naaw... vad gullig du är!

2012-01-10 @ 15:00:10
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0