Blogg-lista!

Hej!
- Nu var det länge sedan jag bloggade och nu ska jag börja igen:)För att hålla blogg-lusten igång ska jag följa en blogg-lista varje dag :) Jag kommer förhoppningsvis att skriva ytterligare inlägg varje dag:)

Här är blogg-listan:

Dag 1: En bild på min häst.
Dag 2: Varför började jag rida?
Dag 3: Min första häst.
Dag 4: Någon/några jag aldrig kommer glömma.
Dag 5: Favorit bild jag tagigt.
Dag 6: Något jag inte ånngrar.
Dag 7: Två saker som äldrig får hända.
Dag 8: Min största rädsla inom rodsporten.
Dag 9: Någons liv jag skulle vilja ha för en dag.
Dag 10: Något jag ångrar.
Dag 11: Vad jag brukar göra i stallet.
Dag 12: Min favorit gren. Varför?
Dag 13: Min högsta dröm.
Dag 14: Saker jag gör vardagligen. (i stallet och hemma)
Dag 15: Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Dag 16: En bild som gör mig lycklig.
Dag 17: Den/dom jag älskar.
Dag 18: En bild jag aldrig lagt ut förut. Varför jag inte lagt ut den.
Dag 19: Min favorit plats.
Dag 20: Något jag vill göra.
Dag 21: Någon jag vill träffa. (som jag inte träffat förut)
Dag 22: Komisarna i stallet.
Dag 23: Hoppning eller dressyr? Vardör?
Dag 24: Hur Mac´s personlighet är.
Dag 25: Någon/några jag träffar vardagligen.
Dag 26: Vad jag brukar göra när jag rider.
Dag 27: Vad jag tycker om min familj.
Dag 28: vad jag gör med mina kompisar.
Dag 29: Någon/några jag skulle reskera livet för.
Dag 30: Mitt mål med ridningen 2012


Ja detta var min lista och jag ska försöka följa den så gott det går;) Dag ett är imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0