Sova över :)

Hej!
- Idag har jag vart i stallet länge, eller inte länge för mig men för att inte göra någonting så är set rätt länge ;) 12-17. Igår var det också låång dag i och med att sandra frågade mig i fall jag kunde "träna" henne igår:) Det gick jätte bra och jag tycker Sandra skulle vara nöjd:)
Idag red jag och Sandra i paddocken för att Julia var iväg :) Det gick bra han var mjukare än jag trodde och snacka om samarbets villig häst!! Jag skulle vela ha en sådan häst varje dag! Men bara jag rider honom rätt så blir han sån :) och då är han så härlig att rida:*
Imorgon inner Sandra och Julia så ska vi sova över :) Det kommer bli toppen som förra gången :D

Nu ligger jag och slappar i sängen bara, jag kollar lite bloggar och Facebook och sånt så nu ska jag fortsätta med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0