På G till stallet!

Hej!
- Nu är jag på gång till stallet jag väntar bara på pappa som kommer om 5 min :)
Idag har jag vart i skolan (som vanligt) och haft förhör i spanska och prov i matte :) Imorgon är det förhör i engelska och prov i no och sen efter skolan är de LOV !! Såå skönt!
På lovet blir det nog mest stallet och kompisar! :) Jag ska också ta hand om en liten gäst;) Elins (en av mina bästa kompisar) kanin :) en liten söt hermelinkanin, då får Rally lite besök;) Det ska bli riktigt kul, och bara de att hon fråga mig gör mig glad:')
Jag kommer skriva mer när jag kommer hem kanske två inlägg det beror på hur fort de går i stallet och hur mycket läxor jag måste göra när jag kommer hem:)

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

<333

2012-02-09 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0