Mycket att göra!

Hej!
- Denna veckan har jag haft lov och ändå inte fått mycket gjort.. konstigt att det är så varje lov ;)

Idag har jag haft fullt upp jag har städat akvariet, dubblerat om i mitt rum, städat, vart i stallet och tagit hand om kaninerna;) Rummet blev jag super nöjd med asså!! Mamma köpte en matta till mitt rum idag och två blommor, vi ska även köpa en TV, det är det ända som saknas inne i mitt rum;)

Jag hade även fullt upp igår (lördag). Först på morgonen var det upp och åka till Philips barkalas som jag och Hanna lovat att vara med på och hjälpa till, efter de var de att kasta sig in i bilen och åka till stallet det blev en snabbis där för att sedan åka hem och ha kalas där. Men det var en mycket trevlig lördag med alla!

Nu ska jag sätta mig framför TV och kolla vad som finns för kul ;) Tror det kommer ´´Kontoret´´ idag ;D

Imorgon är det skola också.. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

asså din stavning är ju helt underbar;) Har du dubblerat ditt rum? Hur gör man det;) Antar att du bloggar från mobilen och att det blir auto correct. :)

2012-02-19 @ 20:40:28
URL: http://borgelssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Då får jag se ditt rum imorgon efter skolan när jag kommer och hämtar min ninis ;) <3

2012-02-19 @ 21:47:12
Postat av: Julia

Jaag får se ditt rum!

& blogga mer och läs igenom texten innan du publicerar ;)

Haha gossee<3

2012-02-21 @ 15:55:23
URL: http://juliaacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0