Åå blir galen!

Hej!

- Jag blir galen ! Jag har omgångar ibland bloggar jag mycket ca 1 vecka sen har jag uppbehåll. Åå. Nu var det för att min blogg app har krånglat och jag inte orkat att att gå in på dator:d

I söndags var jag på messan på Göteborgs Horse Show!! Det var en väldigt bra dag. Jag köpte inte så mycket saker, jag köpte liniment, läder tvål, 3 pannband ett med strass och två med kedja, dom med kedjan kostade bara 80 kronor tillsammans ;) och de med strass kosta 199 :) sen köpte jag ett par ridstövlar. Sen var det pälsglans och nån sprej som gör svans och man jätte fin!

Nu ska jag gå in på lektion, kan lägga upp bilder imon på de jag köpte :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Blogga mer så kommer din blogg bli jättestor! :D

2012-02-29 @ 08:09:46
URL: http://juliaacarolinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0