Vänta och vänta..

Hej!
- Nu sitter jag och väntar på att bli upphämtad för att sedan åka till skolan. Som sagt börjar jag 9 idag och kunde legat och sovit fram till 10 i 8 men jag trodde inte att jag skulle bli hämtad så jag vaknade 7 istället.. ja ja.

Idag i skolan är det första utomhus gympan -.- vi ska springa slingan. För er som inte vet är det än slinga som går upp och ner nästan hela vägen och den är ca 2,5 km tror jag. I och med att jag inte har så bra kondis så kommer det kännas som ett varv på den är 1 mil.. och vi ska springa 2!

Ja ja till lite roliga saker istället min statistik går bara uppåt HELA tiden :D NI är grymma! desto mer tittare jag får desto roligare är det att blogga!

Nu ska jag packa väskan gå ut till kaninen och sen åka till skolan :) 

image description

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg bild!

2012-04-17 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0