Skola igen..

Hej!
- Nu har jag kommit hem, ätit och pluggar. Nu sitter jag här och snackar med Julia.. Hon e lite lite knäpp..nej jag skoja!

Imorgon ska jag iväg och träna Mac på Bulycke! Hoppträning som gäller inför Bohucupen. Jag ska träna för Hanna Lundborg som även är vår lagledare. Dressyrlaget tävlade igår tror jag och det hade nog gått bra jag tror det blev en andra plats (laget) rätta mig i fall jag har fel :) Nej men jag är så sjukt taggad och Mac med hoppas jag ;)

Idag har det vart skola för första gången på typ lite mer än en vecka.. Det var så sjukt segt att gå upp jag fick tvinga mig upp ur sängen ;) Sen i skolan blev det ju inte mycket bättre, hela dagen gick ändå väldigt fort men jag satt och tänkte på de, desto äldre man blir desto fortare går tiden, eller är det bara jag som känt så ibland?

Ja ja, nu ska jag plugga lite till och sen åka till stallet! I veckan kommer det komma ett åsikts inlägg så håll utkik! :) Ge gärna exempel på vad, spelar ingen roll om vad det handlar om:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0