Uteritt!

Tjo!
Nu sitter jag och kollar på TV och är trött efter dagens uteritt :P Jag red ut med Denise idag och Mac var lite knäpp stundtals, haha han stack några gånger för att komma ikapp Denise och Lucy sen blev han arg på mig för att jag ville ha honom i min takt och då sparkade han bakut två gånger i rad i full galopp så jag höll på att flyga av ;) haha, jag hade dött om jag skulle trillat av :S Sen när vi var på väg hem och skulle trava av då var Denise först med Lucy och det är en kossa som rymt ur hagen och Lucy tvärstannar! ;) Då sa Denise till mig ¨Du får gå först Lucy kommer inte gå förbi !¨ då sa jag till Denise att Mac kommer bli rädd och jag kommer att dö ;) hahaha, men jag och Mac började gå och då gick den där kossan efter, haha , vi gick 1,5m ifrån den. Sen vände kossan om bak mot Lucy och hon blev så rädd så hon ställde sig upp (som vanligt..) haha, men Denise är så van så hon satt kvar:P och i och med att Lucy blev rädd blev lilla kossan rädd och slängde sig in i stängslet och heltplötsligt var den inne i hagen igen:P sen travade vi en bit till och sen började det regna och då skrittade vi hela vägen hem :D

Och så gött Rolf Göran Bengtsson tog GULD!! :D





Kommentarer
Postat av: elin

skojsigt med uteritt :D Hahaha macaronen då och lucy då och kossan då :P gött guld gillar vi!!:D <3333

2011-09-18 @ 23:02:06
Postat av: NellieB

sv. tack va gullig du e.

Bara kämpa på med din ponny så ska du se att resultaten kmr!!



kram

2011-11-06 @ 17:34:56
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0