Bloggar igen!

Tjo!
Ja nu sitter jag och bloggar som jag inte gör så ofta längre XP men hoppas att jag ska göra  lite mer nu :P

Ja men i alla fall så ska jag ju berätta om Mac lite, förra veckan (lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag)  kunde jag inte rida för Mac hade tappat en sko i hagen-.- men hovslagaren sa att hans hovar har blivit mycket mycket bättre och har har en fin sula nu :D och det gillar vi ! ja på¨onsdagen fick han stå för att han fick nya skor :) och nu tränar jag som vanligt igen:)

Är det någon som har ett bra sett att få hästen bra i magen?!?! SNÄLLA om ni har det säg till för jag orkar inte mer med hans mage snart får vi ringa veterinären!:/

Jaja vi kan ju ¨prata¨ om något roligare som att 3:e helgen i oktober ska jag träna för en duktig tränare som kommer till Alleby Ridklubb :D Första dagen tror jag att det är markarbete och andra dagen är det hoppning på schemat :D (Y)

Vi håller även på att kolla tävlingar men jag vet inte hur det blir jag vet inte om jag har kunskapen inom hoppningen än :/ Mac har ju det men allt hänger inte på honom :)  jag ska hoppa imorgon i alla fall så får jag se :) Har ni tips på bra övningar i hoppning och dressyr hade det varit kul att veta det så jag kan testa dom :P

Nej nu ska jag gå ut och kolla hur det har gått när jag tvättade schabraken XD SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0