Transport...

Hej!
Nu har jag kommit hem från stallet och har även hunnit äta :) Det var jag och pappa idag i stallet, mamma var med Anna och kollade på transport (som inte är det lättaste att hitta).
Idag körde jag markarbete med Mac och red även Flinta (vår gamla ponny) för Lotta (hon som har honom nu) tyckte att han stretade i mot i högervarvet men han var mest stel ;P hehehe det är likt lilla Flinta ;) efter de kom Pia ner och frågade om jag ville rida ut en sväng och det tackade jag inte nej till i och med att det kunde bli en bra av skrittnings runda :) imorgon blir det antagligen uteritt :)
nu ska jag KANSKE gå och duscha ;)





Två bilder också :)



Hahahaha, JÄTTE fin bild ;)





Här är Flinta :) dock ser han inte såhär fräsch ut i dagsläget ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0