Oj Oj ..

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev och det har hän MYCKET sen dess, jag kan inte ta med allt ;)
Jag ska förhoppningsvis börja skriva lite oftare kanske mins 1-3 gånger i veckan men det har jag sagt MÅNGA gånger ;) haha nej nu går jag över till Mac.. det har gått bra men ridningen och hans mage är bra nu :D som jag inte har sagt går han på ¨diet¨ kan man kalla det han får bara äta hö och dricka vatten.. hahaha stackaren men han verkar klara sig bra hans mage mår bra i alla fall och i början av december ska vi vänja av honom vid annat :D om han är bra till dess vill säga ;) Jag var med i KM förra helgen och kom fyra :/ jaja ska börja tävla lokalt nu så vad spelar det för roll med ett litet KM ;) Nu ska jag ha medryttare också :''''( JAG VILL INTE!!! :''( men jag måste :( jag vill ha lilla Mac för mig själv!<3 men allt kan man inte göra själv, det blir bara 1 dag i veckan ska jag försöka övertala mamma om :d hehehe ne nu kommer jag inte på något mer..  :d





Några bilder kan ni få också:D


Tagit fotot : Julia Antonsson


Tagit fotot : Julia Antonsson


Tagit fotot : Julia Antonsson

Oredigerade :)

Kommentarer
Postat av: elin

vad var det jag sa.. som gjorda för varandr!! <33

2011-11-18 @ 23:37:34
Postat av: Julia

Stolt fotograf !

2011-11-23 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0