Ny Layout!

Hejsan! (:
- Evelina som bloggar, hon som designat om Elinas blogg! Kör en liten fuling och gör en snabb "gästbloggning" men vill bara säga att såhär kommer Elinas blogg se ut en tid framöver och kanske kommer vara jag som renoverar och fixar den i framtiden! Eftersom jag gör klart detta nu är för att Elina är i stallet och så hon får sin lilla "överasking" när hon kommer hem! Trots att hon vet att jag gör det blir hon nog endå rätt överaskad!

Sen kan jag berätta vart jag finns, www.evesfoto.webblogg.se finns jag på! Vill du ha hjälp med din design eller något liknande är det bara att fara över till min blogg och mejla/fråga via blogresponse. Vi hörs nog! Och följ denna bloggen varje dag, det rekomenderar jag starkt eftersom hon är riktigt duktig ryttare! :D

Sen några punkter Elina behöver veta:
  • Ladda upp bilderna på 700px för största bästa!
  • Du behöver inte ladda upp din signatur hela tiden, jag har fixat så att den står automatiskt i varje inlägg!
  • Behöver du något mer? Hör av dig!
  • En sista grej.... VI MÅSTE HÖRAS OCH JAG MÅSTE FOTA DIG MER! (;

Fotade Elina och Mac på Claes-träningen på Alleby!


En bild på mig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0