Löshoppat!

Hej!
-Jaa, nu är jag hemma och är HELT slut efter dagen. Jag har varit igång hela dagen städat mitt rum, skurat gallret i Mac´s box, sedan julpyntat i stallet lite och löshoppat :) Är stolt ! ;)

Löshoppningen gick bra vi ville inte höja så för att det började bli mörkt men han hoppa 1.10 och var ca 20 cm över ;)

Jag har världens bästa ponny!!! jag LOVAR er att jag har det!!

Men i alla fall det var lite stökigt i början men sen blev det bättre. Mac var så sjukt taggad så det var inte sant! Han sprang så benen inte hängde med ;) Nästa gång ska vi höja mer:)

Det blev inga bilder för vi glömde kameran och det hade inte blivit bra bilder ändå :( men jag ska försöka sen när det blir snö att ta lite fina bilder, om det blir någon snö ;)

Här kommer en bild i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0