FREDAG!!!

Hej!
-Ååå, det är så gött med FREDAG!!

Idag i stallet är det ¨jul mys¨. hehe, lite tidigt men men ;) vi ska i alla fall sitta och äta lite pepparkakor och sådant :)

Med Mac vet jag inte vad jag ska göra blir nog lite dressyr tror  jag för imorgon (lördag) ska jag och Pia löshoppa :D
Kommer bli så himla kul :D vet inte om vi kommer höja till max för Mac för han har tydligen ALDRIG blivit löshoppad:S

Med det kommer komma bilder förhoppningsvis om det blir några bra och att dom inte blir suddiga :/
Här kommer en bild i alla fall :DJag älskar bilden mer än något annat <3
Foto: Hanna Borgelsson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken fin blogg du har :D



Mysigt :)<3 Älskar bilden <3 riktigt snygg asså xD

2011-11-25 @ 18:24:44
Postat av: Malin

Mackan har blivit löshoppad många gånger innan, så det behöver ni inte oroa er för :)

2011-11-26 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0