Goingen<3

Haha jag har så bra uppdatering;) men men idag var jag hos
pollen han var lite busig när jag red, han stuttsa på stället och
mamma höll på att dö av skräck ;) men jag tyckte de var lite roligt
när han gjorde så ;) imorgon kommer VICKE! :D
hon ska sova över och så ska hon få låna Flinta :D
kommer bli as kul :D<3 Men jag måste säga TACK till min syrra Hanna
för att du kan hjälpa mig!<3 du är näst bäst efter mig;)<3
men nu sk jag lata mig! ;)

KRAMAR ELINA & MAC



Inte idag...


Inte idag...

Kommentarer
Postat av: Hanna

näst bäst? det vette sjutton asså om jag kan hålla med dig om:P det ska bara bli roligt att ta hand om mackanbackanbus:D

2011-03-05 @ 17:18:39
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0