Sadel provning!

Tjo igen!:D
Nu har vi ätit och jag tänkte berätta lite från gårdagen om ni är intresserade,

ja igår lastade vi in Mac i bussen/lastbilen halv 10 för att sedan åka till Tre Hästar och prova sadel:)
När vi kom dit så var vi typ 1 minut tidiga så vi fick vänta ;) men men det var inte så länge :P
när dom hade öppnat gick vi in och snacka med en tjej som sa att vi skulle gå ut till en kille som körde truck..
Vi gick ut till honom och snackade lite och då frågade han om han kunde få titta på Mac så han visste på ett ungefär hur hans rygg såg ut.. När han gick in i bussen/lastbilen sa han direkt

- Gud vad fina ögon! :O

Och sen gick vi in i affären och tog ett par sadlar som han trodde passa, efter det gick vi till bussen/lastbilen och lastade ut Mac han var cool lugn men såg lite misstänksam ut, typ:

- Vilken konstig tävlings plats, vart är alla hästarna? ;)

Han är så go;)<3 Ja ja, när vi provade sadlarna så fick jag sitta upp i dom och skritta lite för att få lite känsla om hur dom var :)
När jag satt upp höll han sadelförsäljan i honom och kollade hela tiden på hans VACKRA ögon ;)
Jag bestämde mig för denna sadeln nedan för på bild, sadeln heter santa cruz celine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0