Morrgon!

Tjo!
Nu har jag vaknat till liva här ;) och ska sen till stallet och ta hand om bästa Mac! Jag tror jag hoppar lite eller rider dressyr:)

Elin en läsare/kompis ville veta lite mer om min och min syrras gamla ponny Flinta.
Han är en maxad d ponny och är den snällaste häst man kan ha! och då menar jag det:)han är född 1994 om jag inte minns fel.. han är en korsning mellan new forest och svenskt halvblod :) vi hade honom i 6 eller 7 år men sedan efter ett ridläger jag hade varit på så ville jag satsa på hoppningen och Flinta får ont i benen om man hoppar med honom och nu i och med att han börjar bli lite äldre tycker han inte det är kul att hoppa. Så nu är han såld till några i samma stall så man kan kolla till honom :)

Men jag kan berätta lite sen om när Flinta var ett föl/liten

Här får ni en bild på honom :) (när han var ung) :P






Kommentarer
Postat av: elin som gillar elina och mac och flinta <3

hihi tack då vet jag lite mer ;P <33 söötbos på bild <333

2011-07-22 @ 15:02:50
Postat av: Lovisa

Gud vad fin han var. Nu ser han helt annorlunda ut.



Hoppas du mår bra!!



Lovisa

2011-08-27 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0