Prinsen!<3

Haluu!:D
Red idag för första gången på Mac hemma:)
han är helt och hållet underbar!<3
Han är lite busig i stallgången men inget värre med de! ;)
Vi kan ju bara rida på vägarna--_ för i paddocken är det glashalt
och ingen manege har vi heller--_
Men, men jag får vara glad att jag har lille Mac!<3
Haha jag och Hanna hade ett ¨vad¨elr vad man nu kallar det;) 20 kronor stod på spel... viktiga pengar;P Nej men såklart satsar man mycket;) Jag vann men jag ville inte ha 20 kronor;) Hanna kan ha dom själv;)<3 De e Hon värld!;)
¨Vadet¨var att jag skulle ha Mac i form hela vägen hem;P<3 Han är BÄST!<3
Inlägg kommer imorgon för då ska jag upp på hästryggen igen!<3
Jag ska lägga in lite bilder från idag också:)

KRAMAR ELINA:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0