Ny blogg :D

Hej!
- Idag har jag inte gjort så mycket med Mac mer än att pyssla om honom :) jag gick ut och gick med Sandra :) de tog år att så med henne ut på en promenad :d hehe men jag lyckades :D

Imorgon (fredag) kommer Julia och Sandra hit och ska sova här :D hehe om det blir så mycket sova.. :d
vi ska rida tillsammans eller i alla fall jag och Sandra för Julias mamma ska rida :)

Jag och Julia har tänkt på att skaffa en blogg tillsammans :D vad tycker ni om de? :) den ska handla om allt möjligt :) hästarna skolan familj.. ja allt :)

Nu ska jag snart lägga mig för jag dör av trötthet :d haha okej kanske inte men i alla fall här får ni en bild som bästa syrran Hanna har redigerat :D<3



Älskar bilden mer än något annat!!<3



Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste oxå sova över snart igen! det är så kul med dig sötnos <3 hoppas du oxå tycker det är kul anars får du säga det! <3

<33333

2011-12-08 @ 22:24:07
Postat av: Elin

vi måste oxå sova över snart igen! <3 jag tycker det är så kul med dig sötnos <3 hoppas du oxå tycker det annars måste du säga till!! <3

<3333

2011-12-08 @ 22:26:04
Postat av: Julia

Vi måste skaffa blogg Elina ! :D

2011-12-10 @ 17:37:15
Postat av: Annika

Fin blogg och häst! Kolla gärna in på min om du vill och har tid. Jag rider med :) kram

2011-12-11 @ 17:44:33
URL: http://annikamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0