Förlåt!

Hej!
-Förlåt för att jag inte gjorde något inlägg igår som jag sa.. men jag var VÄLDIGT trött när jag kom hem från stallet.

Igår red jag dressyr på Mac och det gick okej, jag tränade på länga och korta galoppen öka och minska:)

Har ni några önskemål om vad jag ska skriva här på bloggen? i så fall ge förslag och vad vill ni läsa om?
När tävlingsesången börjar kommer mycket inlägg och bilder om tävlingarna :) både om hur det gick och vad jag tyckte det kanske kan komma filmer också om ni sprider bloggen ;)

Har ni några bra och roliga övningar inom hoppningen och vill dela med er av den? tipsa mig i så fall :) 

Snart ska jag till stallet och jag LOVAR denna gången att det kommer ett inlägg om hur det har gått och vad jag har gjort:)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Passa på att vara med i vår veckans blogg: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, är bara att ta bort den då ;)



Kram!

2011-12-13 @ 17:50:50
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0