Barbacka:)

Hej!
-Jag lovade att skriva och nu gör jag det ;) hehe

Idag när jag kom till stallet gick jag in och kollade till Mac i boxen.. de skulle jag inte gjort :S hehe han hade lera ända upp till magen :P hahahaha han har nog sprungit som en galning i hagen :d det var bara att ta och börja borsta och så stod Julia och ville rida med mig så det var bara att slänga på ett täcke och träns och gå till paddocken :d

När vi kom upp spolade vi hela Mac :d nej inte hela men benen för dom var svarta.. nu står han och äter kvälls mat tror jag och nu ska jag sätta mig vid TV lite :D

Älskar denna bilden!
Foto: Denise Johansson

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ingen medryttare idag?

2011-12-13 @ 20:52:19
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0