Ingen bra hästdag:(

Japp i går så åkte Hanna med mig till stallet och jag var
glad för det är inte varje dag hon gör det:)
I onsdags skoddes Mac och hovslagan tog bort sulorna (inte snösulor)
det var lixom som en platta under skon,, jaja men hovslagan tog
bort dom i onsdags och han hade haft sulorna i ett år!
I fredags när jag skulle ta ut honom ur boxen var han helt och
hållet halt han hade jätte ont!! och dom värsta tankarna
kom ju upp i mitt huvud så jag blev SKIT rädd:'(
men när Hanna kratsade ur hovarna så blev det bättre, MYCKET
bätter så det var hoven och trycket var han ju inte van vid
så vi red lite lugnt i paddocken barbacka jag red typ inte jag
bara skritta och travade lite:) sen mådde hans fötter bra :)

KRAMAR ELINA & MAC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0