Hoppning!:)

Idag hoppade jag med Mac (Y) det gick bra men ett litet
problem, Lina kom inte :S hon gjorde lösnaglar och den som
gjorde dom sa att det skulle ta 1h och 30min men det tog
typ 4h :S men men det var inte Linas fel! :)
Men när jag var i padoken så var det några som hoppträna
och sen när dom var klara så märkte hon som var tränare
att Lina inte skulle komma så hon frågade om jag ville ha
hjälp, så jag fick lite hjälp i alla fall:)
Hon tyckte Mac var en mycket duktig häst som har kappasitet
men det var inte första gången jag hörde det;P
Mac var jätte duktig som vanligt! :) jag badade honom lite
men undra hur länge de kommer hålla sig rent ;)
Nu ska jag lata mig!:)  ses!

KRAMAR ELINA & MAC

Kommentarer
Postat av: Hanna

du skrev inget om hjälmen:P haha ja du vi får la se hur länge till han e ren den där lilla saken!

2011-04-09 @ 22:00:36
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0